کد خبر: ۷۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 11 August 2015
رشت - ایرنا - رییس حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) رودسر در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره تنی چند از شهدای بزرگوار املش ، آبروی محله ، گفت : همه آحاد مردم مدیون جانفشانی و ایثار گریهای شهیدان هستند و باید در جهت حفظ آبروی آنها حرکت کنند .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین عیسی علی پور در مراسم ویژه شهیدان آبروی محله که در محله شهیدان سید محسن و سید مصطفی علوی ، عبدالله صمدی ، سید جعفر موسوی ، علیرضا دلکش ، ایرج قاسم پور و ایرج علیرضایی در املش برگزار شد گفت : براستی که ایران اسلامی همه آبرو و افتخار خود را مدیون شهیدان است.
وی افزود : شهدا خونشان را برای آبیاری انقلاب نثار کردند و رفتند ، برگزاری این گونه جلسات برای بیمه کردن خودماست آنها به مانیازی ندارند.
رییس حوزه علمیه امام صادق (ع) رودسر گفت : شهدا راهی را برای ما ترسیم کرده اند که انحراف از آن منجر به گم کردن راه خواهد شد ؛ آنها به ما هشدار دادند که دشمن دندانش را برای انحراف جوانان ما تیز کرده ، بسیار باید مراقب باشیم .
وی گفت : شهدا در وصیت نامه هایشان همواره ما را به حرکت کردن پشت سر ولایت و اقامه نماز سفارش کرده اند که اگر این اعمال را انجام بدهیم فرزندان ما به خوبی این شیوه پسندیده را فرا خواهند گرفت و هرگز فریب دشمن را نخواهند خورد.

****
امام جمعه املش در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر گفت : ایمان به خدا و دین باوری از عوامل موثر در تحکیم مبانی خانواده است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی روز دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان املش با موضوع تحکیم مبانی خانواده در محل فرمانداری این شهرستان گفت : ایمان ، خداباوری و دین باوری نقش بسیار مهمی در تحکیم مبانی خانواده دارد.
اسدالله عبدالله تابا رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان املش نیز در این نشست گفت : اگر مسوولان به باورها و سنن مردم کم توجهی کنند به همان میزان خدشه در تحکیم خانواده ها را خواهیم دید.
شهرستان املش در 70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار