هشدار امام جمعه قیدار
اینکه برخی متاسفانه در مورد فرمایشات صریح مقام معظم رهبری گفتند ایشان بر اساس اطلاعات غلطی که به ایشان داده شده موضع گرفته اند واقعا یک نوع اهانت و جسارت به رهبری است
کد خبر: ۴۳۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 26 May 2017
امام جمعه قیدار در خطبه های نماز جمعه امروز به مسئله سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و افزود: در مورد سند ۲۰۳۰ در هفته های گذشته مطالبی بیان شد و موضعگیریهای مختلفی شد برخی متاسفانه از اصل منکر شدند و تکذیب کردند برخی توجیه کردند برخی متاسفانه در مورد فرمایشات صریح مقام معظم رهبری گفتند ایشان بر اساس اطلاعات غلطی که به ایشان داده شده موضع گرفته اند و این واقعا یک نوع اهانت و جسارت به رهبری است برخی گفتند همچون سندی امضاء نشده است در حالی نه تنها امضاء شده جهت اجرا ابلاغ هم شده است و اخیرا مورد اعتراض جدی مراجع عظام تقلید مثل آیت الله العظمی مکارم شیرازی  و نوری همدانی  و علماء قرار گرفت.

موسوی ادامه داد: ما از مجلس و شورای انقلاب فرهنگی می خواهیم سریع جلوی اجرای چنین سند ننگین را بگیرند و بیش از این نگذارند قلب های مومنین و دلسوزان انقلاب جریحه دار شود.

موسوی در ادامه با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان با فضلیت ترین ماههاست «شهر هو عندالله افضل الشهور و ایامه افضل الایام و لیالیه افضل اللیالی و ساعاته افضل الساعات» و فضیلت این ماه به خاطر ظرفیت‏ها و فرصت‏هایی است که به صورت ویژه، میزبان کریم برای بندگانش قرار داده است که انسان باید آن فرصت ها را بشناسد ‏که امام سجاد(ع) در دعای شریف چهل و چهارم از صحیفه سجادیه به درگاه الهی عرضه می‏دارد: «الهمنا معرفة فضله و اجلال حرمته» یعنی ما را به معرفت فضیلت این ماه و تجلیل از حرمتش رهنمون فرما با شناخت فرصتهای معنوی این ماه و نگهداشتن حرمت آن، زمینه رشد و تعالی و کمال را برای خود می توان رقم زد.

امام جمعه قیدار جنایات اخیر رژیم بحرین یادآور شد و گفت: رژیم بحرین در روزهای اخیر در ادامه فشارها و جنایت‏های خود علیه مردم، دست به خشونت علیه مدافعان منزل آیت‏الله شیخ عیسی قاسم زدند ماموران حکومتی بحرین که مورد حمایت ماموران سفاک سعودی هستند، به مردم یورش بردندو آنها را مورد ضرب و شتم گسترده قرار دادند و آیت‏الله شیخ عیسی قاسم، رهبر مذهبی مردم بحرین را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

موسوی افزود: شکی نیست که برخورد خشونت‏آمیز و کشتار مردم بحرین و سرکوب علمای دین، بیش از پیش موجب  تزلزل حکومت بحرین خواهد شد. حکومت بحرین با این کار در حال زمینه‏سازی برای سقوط خویش و از میان برداشتن خود است. ملک و حکومت با ظلم و ستم پایدار نمی ماند.




منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار