معاون ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز امسال در کلاس‌های ابتدایی ابهر حاضر هستند.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱ 14 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، داود مرادی با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز امسال در کلاس‌های ابتدایی ابهر حاضر هستند، اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که حدود ۲۶۵۰ دانش‌آموز نیز در پایه اول ابتدایی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان ۴ تا ۶ سال در حال جریان است و تا ۳۱ اردیبهشت ماه والدین فرصت دارند با مراجعه به سامانه mymedu برای سنجش ثبت‌نام کنند، توضیح داد: این سنجش یکبار انجام می‌شود و والدین می‌توانند با همین سنجشی که انجام داده‌اند در مدرسه ثبت‌نام کنند.

مرادی با توضیح اینکه یک مرکز در ابهر و یک مرکز در صائین‌قلعه در حال ارائه خدمت در زمینه سنجش نوآموزان هستند، متذکر شد: مرکز ابهر در دو شیفت صبح و عصر و مرکز صائین‌قلعه نیز در شیفت صبح خدمات لازم را به متقاضیان ارائه می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش ابهر با یادآوری اینکه فلسفه سنجش نیز شناسایی نوآموزان دارای اختلال و ارائه خدمات آموزشی و تربیتی ویژه به آنان است، توضیح داد: گاهی والدین نگران این موضوع هستند، ولی باید توجه داشت که آموزش‌های مرتبط در کلاس‌های کم جمعیت و با وجود مربیان دوره دیده انجام می‌شود که به نفع دانش‌آموز است.

وی با یادآوری اینکه امکان بازگشت دانش‌آموزانی که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند تا سه سال با انجام سنجش‌های دقیق و مرتبط به مدارس عادی فراهم است، تصریح کرد: مدارس استثنایی از پیش‌دبستانی تا دبیرستان فعالیت می‌کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار