امام جمعه دره شهر گفت: موکب استقرار یافته دره شهر در مرز مهران منتظر نذورات مردمی و توزیع آن در بین زائران ابا عبالله الحسین(ع) است.
کد خبر: ۳۲۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 08 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام" محمد جواد قنبر بیگی"، امام جمعه دره شهر گفت: این موکب در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و با هدف خدمات رسانی به زائران میلیونی ابا عبدالله الحسین(ع) در مرز مهران ایجاد شده است.

وی راه اندازی موکب کربلا را هدیه سید الشهداء به مردم  دره شهر دانست و اظهارکرد: همه دستگاه های اداری و اجرایی از این حرکت فرهنگی بزرگ پشتیبانی خواهند کرد.

قنبر بیگی با بیان اینکه تمامی کمکهای مردمی در کمترین زمان ممکن در بین زوار توزیع می شود، افزود: با توجه به حضور فعالانه همه استانهای کشور در مرز مهران موکب دره شهر نیز منتظر نذورات بیشتر مردم است.

وی تصریح کرد: کسانی که نتوانستند به زیارت سالار شهبدان بروند می توانند با کمک به این ستاد از اجر معنوی میزبانی زائران شریک شوند.

رئیس ستاد مردمی  اربعین دره شهر خاطر نشان کرد: مردم شهرستان که می توانند کمکها و نذورات خود را به مسئولان هیئات مذهبی، امام جماعات روستاها و دفتر مشارکتهای مردمی واقع در دفتر امام جمعه دره شهر تحویل دهند./م
 
 
 
منبع:سیمره خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار