کد خبر: ۲۲۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 29 April 2016
 استاندار گیلان از اضافه شدن دو هزار رای اولی به تعداد واجدان شرایط استان در دور دوم انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمد علی نجفی با اشاره به حضور ۷۸ هزار رای اولی در دور نخست انتخابات در هفتم اسفند ماه سال گذشته گفت: در دور دوم انتخابات دو هزار نفر به تعداد رای اولی های استان اضافه شده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: حضور این عزیزان باعث طراوت و زیبایی بیشتر فضای انتخابات می‌شود.

وی همچنین به شروع فصل کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: باتوجه به حضور کشاورزان در مزارع، درخواست می شود تا مردم در حوزه ها انتخابیه رشت و رودبار در اولین ساعات شروع رأی گیری در پای صندوق‌ها حاضر شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان احتمال تمدید شدن زمان انتخابات  همانند دور اول را ضعیف دانست و گفت: مردم حضور خود در شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی برگزاری انتخابات موکول نکنند

نجفی تصریح کرد: شرایط مناسبی فراهم شده تا رای دهندگان در کمال آرامش آراء خود را به صندوق ها بیندازند.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: هرگونه تخلف انتخاباتی از طریق دستگاه‌های نظارتی رصد می‌شود و به صورت جدی با تخلفات احتمالی برخورد می شود.

نجفی در ادامه رأی مردم را حق الناس عنوان و تصریح کرد: مردم باید با هر اندیشه‌ای که هستند، از حقی که قانون اساسی برای آنان ایجاد کرده به نحو احسن استفاده کنند.

وی به آمادگی همه جانبه‌ عوامل اجرائی و نظارتی، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حضور حداکثری مردم حماسه دیگری در مرحله دوم انتخابات همانند هفتم اسفند در شهرستان‌های رشت و رودبار رقم بخورد.

استاندار گیلان اعلام کرد: تمهیدات لازم درخصوص استقرار بیش از ۶۴۰ صندوق اخذ رأی در همه‌ مناطق شهری و روستایی در دو حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار