رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به انجام یک هزار و 800 مورد بازرسی از واحدهای صنفی در زنجان گفت: 173 مورد تخلف در بازرسی‌های ویژه عید نوروز کشف شد.
کد خبر: ۱۹۶۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 12 March 2016
اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال به مناسبت عید نوروز طرح ویژه نظارتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح نظارتی ویژه عید نوروز از 10 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ماه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این نظارت‌ها در دو بخش انجام می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان بخش نخست نظارت‌های انجام شده را در بخش کالا اعلام کرد و گفت: در این راستا بر بازار کیف و کفش، خشکبار، شیرینی‌جات، آجیل و ... نظارت می‌شود.

مسلمی با بیان اینکه در بخش خدماتی در زمینه شرکت‌های قالیشویی، رستوران‌ها، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و ... صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در این طرح نظارتی بر عرضه کالا در نمایشگاه، عرضه مستقیم کالای بهاره و عرضه میوه پایان سال نیز نظارت می‌شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار با حضور بازرسانی از سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‎های نظارتی ذیربط انجام می‌شود، افزود: در قالب این طرح نظارتی 40 نفر بازرس در قالب اکیپ‌های دو نفره بر بازار نظارت می‌کنند.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بازرسان از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 19 و 30 دقیقه شب بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند تا نسبت به رسیدگی به شکایات آنها اقدام شود.

وی با بیان اینکه از آغاز اجرای طرح ویژه نظارت نوروزی یک هزار و 800 مورد بازرسی از اصناف مختلف به عمل آمده است، تصریح کرد: تعداد تخلفات مشاهده شده در استان 173 مورد بوده است.

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان زنجان همچنین از بازرسی بر توزیع میوه شب عید طی روزهای آتی نیز خبر داد و گفت: این نظارت‌ها از 24 اسفند ماه انجام خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار