فرمانده انتظامي استان فارس از كاهش 18 درصدي جرائم در اين استان طي ايام نوروز امسال در مقايسه با سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 06 April 2015

تابناک فارس: سردار "احمدعلي گودرزي" صبح امروز در مراسم صبحگاه عمومي پليس فارس با بيان اين مطلب گفت: با حضور موثر پليس، افزايش گشت ها و تلاش مضاعف و شبانه روزي ماموران انتظامي استان در ايام نوروز امسال جرائم 18 درصد در مقايسه با سال قبل كاهش داشته است.

وي بيان كرد: با وجود افزايش ترددها در جاده هاي فارس، در نوروز امسال با اقدامات انجام شده و تشديد 70 درصدي اعمال قانون در خصوص تخلفات راهنمايي و رانندگي،‌جان باختگان ناشي از تصادفات در اين مدت 12درصد و معادل 10 نفر كاهش داشته است.

فرمانده انتظامي استان فارس با اشاره به افزايش 12درصدي كشف سرقت ها در اين ايام گفت: زحمات و تلاش كاركنان پليس فارس براي مردم محسوس است و استاندار فارس نيز از عملكرد مثبت نيروي انتظامي استان در جاده ها و شهرها تقدير كرده است.

سردار "گودرزي" وجود هم دلي و هم زباني در مجموعه انتظامي استان فارس را از نقاط قوت در خدمتگزاري هر چه بهتر به مردم عنوان كرد و گفت: براي تحقق شعار امسال فرماندهي معظم كل قوا، پليس فارس تلاش مي كند با انجام صحيح وظايف خود و خدمت به مردم و ‌تعامل و هم دلي با مردم و ساير سازمان ها، اين شعار را به شعور تبديل كند.

وي از فرماندهان و مسئولان انتظامي استان قارس خواست ضمن تلاش در راستاي تعالي رفتار فردي و اجتماعي كاركنان، بر زيرمجموعه خود نظارت كامل داشته و نظم و انضباط را در همه امور و ماموريت ها سرلوحه كار خود قرار دهند.

گفتني است در ادامه يگان هاي انتظامي مستقر در ميدان با نظمي خاص از مقابل جايگاه رژه رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار