رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: از آنجایی که در شیراز و زرقان ، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می شود، کاربران را آموزش داده و صندوق‌های پشتیبان را در این دور انتخاباتی پیش‌بینی کرده ایم که اگر به هر دلیلی ، صندوقی کارایی خود را از دست بدهد، صندوق جدید مستقر شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴ 07 May 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: اسماعیل قزل سفلی گفت: در این مرحله، ۸۲۰ شعبه حوزه انتخابیه در استان فارس وجود دارد که ۳۲۶ شعبه از این تعداد در شهرستان‌های مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان است.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان یک میلیون ۳۹۰ هزار نفر و در حوزه ارسنجان، مرودشت و پاسارگاد هم ۳۰۷ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند .
معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس تصریح کرد: کسانی می‌توانند در این دوره از انتخابات رأی دهند که قبلا در همان حوزه انتخابیه رأی داده و یا در هیچ حوزه انتخابیه ای رأی نداده‌اند .
وی با بیان اینکه ۱۱ هیأت اجرایی مسئولیت برگزاری انتخابات را دارند، اعلام کرد: حدود ۲۷ هزار نفر برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان فارس همکاری می کنند.
قزل سفلی ادامه داد: از آنجایی که در شیراز و زرقان ، انتخابات به صورت الکترونیک برگزار می شود، کاربران را آموزش داده و صندوق‌های پشتیبان را در این دور انتخاباتی پیش‌بینی کرده ایم که اگر به هر دلیلی ، صندوقی کارایی خود را از دست بدهد، صندوق جدید مستقر شود.

https://www.iribnews.ir/00HjXw

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار