بیش از دو‌ هزار نفر در رشته آموزش ابتدایی به مرحله گزینش آموزش و پرورش راه یافته اند که بیش از هزار نفر از آنان وارد سیستم تعلیم و تربیت خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ 12 May 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی ، توسعه منابع و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: دو‌ هزار و ۴۶۹ نفر سهمیه استان فارس ، پذیرفته شده اند که از این تعداد، هزار و پانصد و هشت نفر زن و ۹۶۱ مرد هستند.

علی علوی با اشاره به آغاز فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، گفت: پس از طی مراحل مختلف سنجش و گزینش در نهایت هزار و ۷۸ نفر در آموزش و پرورش پذیرفته شده و از اول سال تحصیلی جدید، وارد سیستم تعلیم و تربیت استان خواهند شد.
علوی افزود: برای دقت حداکثری در پذیرش بهترین نیروها، یک کانون مرکزی، تشکیل بررسی مدارک، صلاحیت پزشکی و گزینش اولیه و کانون دیگری هم گزینش نهایی و چهارده کانون ارزیابی و مصاحبه پذیرفته شدگان را بر عهده دارند.
علوی در خصوص فعالیت نیروهای اجرایی در این کانون های مذکور، عنوان کرد: در کانون مرکزی حدود ۴۰ و در کانون های ارزیابی هر کدام ۱۶ نفر ، ارزیابی و سنجش پذیرفته شدگان را برعهده دارند و هر یک از کانون ها در ۲ شیفت کاری؛ از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: در هر یک از کانون های ارزیابی ۸ نفر در نوبت صبح و تعداد ۸ نفر نیز در نوبت عصر پذیرفته می شوند بنابراین در مجموع در کانون های ارزیابی چهار گانه روزانه تعداد ۲۲۴ نفر مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.
تشکیل پرونده و بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون علمی آموزش و پرورش از ۱۸ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲ خرداد و ارزیابی هم از ۲۲ اردیبهشت‌ آغاز شده و تا ۵ خرداد ادامه دارد.
وی ادامه داد: افرادی که نمرات لازمه در این مراحل را کسب کنند به سازمان سنجش معرفی می شوند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار