کد خبر: ۱۳۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 24 November 2015
تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و داماش گیلان در لیگ های برتر و دسته اول کشور مغلوب حریفان خود شدند و تیم سپیدرود رشت در لیگ دسته دوم کشور برابر حریفش به برتری رسید .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، در هفته دوازدهم از رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تنها نماینده استان گیلان مغلوب تیم سایپا شد .
در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که میهمان تیم سایپای البرز بود در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد تا نتواند در این دیدار خارج از خانه ، امتیازی کسب کند .
در جریان این مسابقه ، ابتدا ابراهیم صادقی بازیکن با سابقه تیم فوتبال سایپا در دقیقه 67 اولین گل تیمش را به ثمر رساند و علی زینالی نیز در دقیقه 77 دومین گل تیم سایپا را به ثمر رساند تا سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمش به ارمغان بیاورد .

در ادامه این مسابقه نیز ، سیاوش حق نظری بازیکن تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دقیقه 79 با یک ضربه زیبا تنها گل تیمش را به ثمر رساند اما این گل زیبا مانع از شکست تیمش نشد .
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این شکست ، همچنان 16 امتیازی باقی ماند و در مکان نهم جدول رده بندی 16 تیمی رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور قرار گرفت .
اما در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، تیم فوتبال داماش گیلان تنها نماینده این استان در این مسابقات در یزد به مصاف تیم فولاد یزد رفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد .
در این مسابقه که از هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه نصیری شهرستان یزد برگزار شد ، تیم فوتبال فولاد یزد موفق شد با به ثمر رساندن یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند .
تنها گل این دیدار در دقیقه 65 توسط حمید غلامی و با ضربه سر وارد دروزاه داماش گیلان شد تا داماشی ها در این دیدار هم مانند دیگر دیدارهای خارج از خانه این فصل ، نتوانند طعم پیروزی را بچشند .
تیم فوتبال داماش گیلان نیز با این شکست خارج از خانه ، همچنان 17 امتیازی باقی ماند و به رده هفدهم جدول رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور سقوط کرد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 20 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت یکی از دو نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در هفته هشتم این مسابقات در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت به مصاف تیم پیام وحدت کاشمر رفت .
در جریان این دیدار ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در یک بازی پرگل و دیدنی ، موفق شد با نتیجه سه بر دو بر ابر تیم فوتبال پیام وحدت کاشمر به برتری دست یابد تا علاوه بر کسب هر سه امتیاز ، به صدر جدول رده بندی گروه خود نیز صعود کند .
این دیدار با حملات تیم فوتبال سپیدرود رشت آغاز شد اما این تیم پیام وحدت کاشمر بود که به گل برتری دست یافت و علی جدیدی بازیکن این تیم در دقیقه 24 اولین گل تیم کاشمر را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد .
نیمه دوم نیز با حملات تیم سپیدرود رشت آغاز شد و مجتبی اسماعیل زاده بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 75 گل تساوی این دیدار را به ثمر برساند اما دو دقیقه پس از این گل ، مجید خمیسی بازیکن تیم وحدت پیام کاشمر دومین گل تیمش را به ثمر رساند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با دریافت این گل ، یکپارچه روی دروازه تیم پیام وحدت حمله ور شد و افشین عشوری زاد در دقیقه 82 و میعاد یزدانی در دقیقه 85 ، دو گل برای تیم فوتبال سپیدرود رشت به ثمر رساندند تا در نهایت تیم سپیدرود دراین مسابقه به برتری سه بر دو دست یابد .
قضاوت این دیدار را داود محرابی با کمک های محمد شاکر و سیدمهدی امامی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، کوروش همایونی ، مجید خمیسی و علی جدیدی هر سه از تیم پیام وحدت کاشمر ، میثم فردوسی ، سیدمحمد میری و سیدرضا چاوشی هر سه از تیم سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند .
تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی با کسب 16 امتیاز در مکان نخست جدول و تیم پیام وحدت کاشمر با کسب 11 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفتند .
تیم فوتبال رهپویان رضوانشهر دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته کشور نیز در هفته هشتم این رقابت ها در اردبیل به مصاف تیم خلخال دشت این شهر رفت که در نهایت با نتیجه دو بر صفر مغلوب میزبان خود شد .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها هستند.
تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار