جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی اعلام کرد: یوم الله ۱۲ فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ 01 April 2024

به گزارش تابناک قم، مشروح پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله دوازده فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

مردم ایران که سال‌ها در ستم پادشاهان و خفقان و استبداد رأی حاکمان هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشتند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدند و با برگزیدن نوع حاکمیت، زمینه تحقق ارزش‌های الهی را فراهم و اسلام را به عنوان راهبر خود انتخاب کردند.

جمهور مردم، اسلام را به عنوان سیرت نظام سیاسی خود برگزیدند و اکنون این اسلامیت، مردم را در عزت و عظمت قرار داده است و هم اکنون جمهوری اسلامی ایران به عنوان نظامی مردم سالار و مستقل به راه خود ادامه می‌دهد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تمجید از نقش مهم و تاریخی امام خمینی (قدس سره) در برگزاری همه پرسی یوم الله ۱۲ فروردین، نام و یاد آن بزرگ مرد دین و سیاست را گرامی می‌دارد و چهل و پنجمین سالروز تأسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران و آزادگان جهان تبریک گفته و اعلام می‌دارد:

بر همه مردم و مسئولین فرض است پاسدار این نظام مقدس باشند و از ثمره خون شهدا و میراث ارزشمند امام راحل عظیم الشأن با همه وجود صیانت کنند.

دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی هنوز هم از ابهت و عظمت اسلام و مردم در ایران خشمگینند و بر آن شمشیر می‌کشند. ایران در پناه قدرت ایمان و اسلام خواهی مردم، جبهه بزرگ مستضعفین را در جهان راهبری می‌کند و خصم قدرتمند ظالمین و مستکبران است.

جمهوری اسلامی ایران با شعار «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» در سایه عنایات حضرت ولیعصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به مبارزه خود با جبهه استکبار ادامه داده و حقیقت قدرت یک ملت آزادیخواه را در صحنه بین المللی به نمایش خواهد گذاشت.

اقتصاد، فرهنگ و سیاست همه باید ذیل توانمندی‌های مردم اسلام خواه و انقلابی اصلاح و جهش پیدا کند و مردم ما این حقیقت را می‌دانند که در پیشرفت و پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب خود باید همیشه در صحنه حاضر باشند و با مشارکت خود ایران اسلامی را بسازند.

بدین امید که با استمداد از عنایات الهی پرچم عظمت و عزت این ملت به اهتزاز درآید و جمهوری اسلامی بتواند در صحنه جهانی نقش آفرین باشد. إن‌شاءالله

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار