در ادامه شیطنت‌ها برای ایجاد التهاب در جامعه، پیامکی هشدارآمیز به شماری از مشترکان تلفن همراه در کشورمان ارسال شده که جعلی است. پیامکی که با کمی دقت در متن آن مشخص می‌شود به شیوه‌ای ناشیانه و با چندین غلط املایی و حتی مفهومی تنظیم و ارسال شده است و سازمان پدافند غیرعامل با صدور اطلاعیه‌ای به آن واکنش نشان داده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 13 April 2024

به گزارش تابناک قم، در ساعات اخیر، از سرشماره ای در کشورمان، پیامکی به برخی از مشترکان تلفن همراه در کشورمان ارسال شده که حاوی هشدار است و ذیل آن، ارسال کننده پیامک «پایگاه اطلاع رسانی سازمان پدافند غیر عامل کشور» معرفی شده است.

طی روزهای نزدیک میبایست خودمان را در مقابل تهدیدات مصون بداریم.

لذا در استانه بوجود امدن شرایط اضطراری، تقاضا میشود فورا آب آشامیدانی وغذای خشک را تهیه نمایید.»

پیامکی عجیب که پیگیری‌های «تابناک» از سازمان پدافند غیرعامل حکایت از آن دارد که «جعلی» است و احتمالا به قصد تشویش اذعان عمومی و در راستای تنش آفرینی در جامعه ارسال شده‌است.

پیامکی که با کمی دقت در متن آن مشخص می‌شود به شیوه‌ای ناشیانه و با چندین غلط املایی و حتی مفهومی تنظیم و ارسال شده و احتمالا به زودی با اطلاعیه‌ای که سازمان پدافند غیرعامل صادر خواهد کرد، در خصوص آن اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت.

تکمیلی: اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد یک پیامک جعلی

سازمان پدافندغیرعامل کشور با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: «به اطلاع می‌رساند پیامی که با سرشماره ۹۰۰۰۳۱۴۰ از طریق یک سامانه پیامکی تجاری برای برخی از شهروندان منتشر شده جعلی است و متعلق به روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور نمی‌باشد و محتوای آن کذب محض است.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار