رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی ایلام گفت : فرآیند سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان برای سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ از آبان ماه آغاز شده و تا کنون بیش از هشت هزار نفر از نوآموزان سنجش سلامت شده اند.
کد خبر: ۱۱۵۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵ 23 March 2024

  به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین مهدی زاده بیان کرد : نزدیک به ۲ هزار نفر از واجدان شرایط ورود به کلاس اول در سال تحصیلی آینده هنوز اقدام به نوبت گیری برای سنجش نکرده اند که اولیا این نوآموزان اگر سلامت فرزندان خود را سنجش نکنند امکان ثبت نام آن ها برای پایه اول ابتدایی را نخواهند داشت.

وی افزود : سامانه نوبت دهی به جاماندگان سنجش سلامت نوآموزان به نشانی http://my.medu.ir از ابتدای فروردین ماه آماده نوبت دهی به این نوآموزان است که پس از اخذ نوبت در سامانه، فرآیند سنجش از ۱۴ فروردین در مراکز جامع سنجش، آمادگی پذیرش و غربالگری سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان شروع خواهد شد.

مهدی زاده ادامه داد : شرط اصلی برای ثبت‌نام در پایه اول دبستان، شرکت در طرح سنجش سلامت جسمانی است و در این طرح سلامت بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی و سطح سلامت روانی دانش‌آموز ارزیابی شده و در صورت بروز هرگونه مشکل به متخصص مربوطه ارجاع داده می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار