در یک نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال در بریتانیا، ۲۳ درصد از مادران اعتراف کرده اند که یک فرزند خود را بیشتر از سایر فرزندانشان دوست دارند.
کد خبر: ۱۱۵۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 22 March 2024

بر اساس یک پژوهش جدید، علیرغم آنچه مادر شما می گوید، ممکن است که یک فرزند مورد علاقه داشته باشد!

در یک نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال در بریتانیا، ۲۳ درصد از مادران اعتراف کرده اند که یک فرزند خود را بیشتر از سایر فرزندانشان دوست دارند.

علاوه بر این، ۲۴ درصد از مردانی که توسط شرکت OnePoll مورد بررسی قرار گرفتند، ادعا کردند که فرزند مورد علاقه مادرانشان هستند، در حالی که این رقم در زنان ۱۷ درصد بود.

به گزارش روزیاتو، به نظر می رسد که این موضوع در همه کشورها صادق باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط موسسه مطالعات خانواده، حدود ۴۰ درصد از آمریکایی هایی که با خواهر و برادر بزرگ شده اند، معتقدند که والدین آنها یکی از فرزندان خود را بیشتر دوست دارند.

و در میان این یافته‌ها، روانشناسان نشانه‌های ظریفی را یافته اند که نشان می‌دهد شما فرزند مورد علاقه پدر یا مادرتان هستید.

جو همینگز، روانشناس رفتاری مستقر در بریتانیا گفت:

در اغلب موارد، فرزند مورد علاقه یک مادر، کودکی است که از نظر شخصیتی شباهت هایی به او دارد یا آن ها را به یاد کودکی‌شان می اندازد.

اما نشانه های دیگری هم وجود دارند. مثلاً اگر پدر یا مادرتان همیشه نام یا سال تولد شما را به عنوان رمز عبور انتخاب کرده یا بیشتر عکس های شما دفتر کار یا اتاق او را تزئین می کنند.

اما چیزهای کمتر ملموسی وجود دارند که ممکن است برای شناسایی آنها نیاز به تلاش بیشتری داشته باشید. این شامل توجه به نشانه‌های ظریفی بوده که نشان می‌دهد مادر یا پدرتان به چه کسی بیشتر علاقه دارد. به عنوان مثال، هنگام خوردن شام در کنار چه کسی می نشینند و بیشتر در مورد چه کسی صحبت می‌کنند.

اما ممکن است که شما بهترین قاضی در مورد جایگاه خود در قلب پدر و مادرتان نباشید.

دانشمندان پوردو تشخیص دادند که کودکان در حدود ۶۰ درصد مواقع وقتی که حدس می زنند فرزند مورد علاقه مادرشان هستند یا نه، اشتباه می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار