استاندار: دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان در تعطیلات نوروزی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 17 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقا میری در شورای اداری، از دستگاه‌هایی که مرتبط با عید نوروز هستند و همچنین تمام دستگاه‌های امدادرسان و خدمات رسان خواست بدون تعطیلی به ارائه خدمات در ایام نوروز ادامه دهند.
استاندار بر جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات جاری تا ۳۱ فروردین تاکید کرد و گفت: اگر این اعتبارات به خزانه برگردد نشانه ضعف در مدیریت آن دستگاه اجرایی است.
وی ضمن تاکید بر نظارت بازار با هدف بهتر شدن معیشت مردم ، با اشاره به آمار نقطه‌ای شهریور مرکز آمار ایران، از کاهش تورم نقطه‌ای استان نسبت به کشور خبر داد.
آقامیری نرخ تورم نقطه‌ای استان در شهریور را ۴۱ و ۴ دهم اعلام کرد و افزود: این نرخ تورم در بهمن ماه به ۳۳ و ۹ دهم رسیده که از نرخ کشور پایین‌تر است. (کشور: ۳۵ و ۸ دهم)
 استاندار موضوع درمانگاه قرآن و عترت را سبب بهره‌برداری موذیانه دشمنان دانست و گفت: اگرچه طرفین این اتفاق در پایان با تفاهم از درمانگاه خارج شدند، اما دشمنان این رویداد را برای دشمنی با مردم به کار گرفتند.
 وی از مدیران خواست برای جلوگیری از حوادث این چنینی، دسترسی به دوربین‌های مداربسته سازمان و نهاد تحت مدیریت خود را محدود کرده و جوابگوی تبعات احتمالی آن باشند.
 آقا میری کارمندان قم را در موضوع رعایت شئونات اسلامی الگوی کشور دانست و افزود: بانوان کارمند در ادارات دولتی موظفند به صورت کامل، پوشش اسلامی را رعایت کنند و مدیران دستگاه‌های متخلف باید پاسخگوی تخلف باشند.
استاندار در این نشست از همکاری و تعامل دستگاه‌هایی، چون هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی، صدا و سیما ارتش و ... در برگزاری و انعکاس خبری جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
آقا میری همچنین به نمایندگی از سید امیر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۶ مشاور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار