مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت : در جلسات نظارتی مرکز استان به مدیران و اکیب های شهرستان های چرداول ،مهران،دره شهر ،دهلران تاکید شده که حضور تیم های نظارتی در این بخش از استان در ایام پایانی سال به لحاظ تعدد مسافران نوروزی بیشتر باشد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰ 11 March 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و شرایط پایان سال که تردد مسافران و زائرین به استان چهار فصل ایلام در این ایام افزایش می یابد لذا تعزیرات حکومتی علاوه بر برنامه ریزی و ماموریت های نظارتی که در سطح بازار استان و شهرستان ها آغاز نموده ،بخشی از فعالیت و توان نظارتی این مرجع معطوف به مناطق مرزی و محل تردد زائرین و مسافران نوروزی است .

وی افزود: در جلسات نظارتی مرکز استان به مدیران و اکیب های شهرستان های چرداول ،مهران،دره شهر ،دهلران تاکید شده که حضور تیم های نظارتی در این بخش از استان در ایام پایانی سال به لحاظ تعدد مسافران نوروزی  بیشتر باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: بمنظور تسهیل خدمات در همه بخش ها خصوصا عرضه کالا و خدمات و اقامتگاه های نوروزی ،هتل ها ،مهمان پذیر ها ،مراکز بهداشتی و سایر مراکز به صورت ویژه مورد رصد نظارتی قرار گیرد.

وی گفت: در صورتی که تخلفات صنفی در این بخش ها کشف شود بدون اغماض برخورد قانونی لازم از سوی اکیپ های ناظر بعمل خواهد آمد .

محمدی تاکید کرد : مسافرین ،میهمانان و زائرین محترمی که به استان ایلام سفر می کنند در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارشات خود را با سامانه های ۱۳۵ تعزیرات و۱۲۴ صمت در میان بگذارند. /م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار