مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام ،
مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام گفت : برنامه‌سازان رسانه استانی در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، برنامه‌های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده اند.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 08 March 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام بیان کرد : تهیه کنندگان و برنامه سازان رادیو ایلام، ۲ ویژه برنامه سحر و افطار را به صورت زنده و در قالب جمع خوانی قرآن کریم و پخش سخنرانی را در لیست برنامه‌های خود قرار داده اند.

وی افزود : پخش زنده ویژه برنامه‌های افطار، سحر، تفسیر قرآن (سخنرانی و تفسیر آیاتی از کلام نور)، پخش زنده جمع خوانی قرآن، پوشش زنده مراسم لیالی قدر، پوشش زنده روز جهانی قدس، ویژه برنامه عید سعید فطر، پخش سریال‌های داخلی و خارجی متناسب با ماه مبارک رمضان؛ از جمله برنامه‌های متنوع معاونت سیمای مرکز ایلام در ماه مبارک رمضان است.

بهرام ادامه داد : تهیه گزارش‌های خبری متنوع از جمله پیشواز ماه مبارک رمضان، گزارش روزه اولی‌ها، گزارش رمضان و شب‌های قدر، تهیه و ارسال اخبار مکتوب، ارتباط زنده با شبکه‌های خبر سراسری از جمله برنامه‌های معاونت خبر مرکز در ماه مبارک رمضان است.

وی مطرح کرد : در حوزه فضای مجازی نیز برای تولید، تأمین و انتشار آثار و پیام‌های اثر بخش و پر محتوا متناسب با ماه مبارک رمضان، مانند: گزارش روزه اولی ها، پویش مهمانی دوست، گزارش آداب و رسوم مردم استان در ماه مبارک رمضان، عکس نوشته و پوستر سخن اندیشمندان و رمضان در جبهه به استقبال ماه مبارک رمضان خواهیم رفت.

مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام خاطرنشان کرد :  حوزه معاونت فنی مرکز هم علاوه بر پخش و انتقال صدا و تصویر در مرکز به فراخور برنامه‌هایی که در شهر و مساجد استان برگزار می‌شود؛ از جمله مراسم شب‌های قدر و جمع خوانی‌های قرآن و همچنین روز جهانی قدس با اقدامات فنی و استقرار واحد سیار SNG و لینک در محل برگزاری برنامه‌های ویژه این ایام، آماده انجام انتقال صدا و تصویر از طریق گیرنده‌های فنی هستند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار