معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام؛
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت : طرح ویژه نظارتی بر بازار ماه مبارک رمضان و نوروز با هدف برخورد با گرانفروشی و احتکار از ۱۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 26 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ کاکاخانی بیان داشت  :  جلسات هماهنگی در خصوص اجرای این طرح نظارتی با دستگاه‌های اجرایی دست اندرکار برگزار شده است.

وی مطرح کرد : هماهنگی‌های لازم برای اجرای بهینه طرح و برگزاری گشت‌های مشترک نظارتی برای رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی انجام شده و مرحله عملیاتی هم به زودی آغاز خواهد شد.

کاکاخانی ادامه داد : طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ۱۴۰۳ طی دستورالعمل ابلاغی معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ۲ مرحله اجرایی و عملیاتی در حال برگزاری است.

وی تاکید کرد : بر این اساس لبنیات، گوشت قرمز و مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، میوه و حبوبات، پوشاک، کفش و کیف، آجیل و خشکبار، شیرینی و مواد شوینده و به مناسبت افزایش سفرهای پیش از عید نوروز، روغن موتور، لاستیک و لوازم یدکی خودرو از گروه‌های کالایی است که در این طرح نظارتی مورد تاکید قرار دارد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار