تیم ملی ایران در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل بلاروس به میدان رفت و با نتیجه درخشان 6 بر صفر، عنوان سوم جهان را برای بار دوم به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 27 February 2024

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در بازی رده‌بندی جام جهانی ۲۰۲۴ بلاروس را شکست داد و بار دیگر در رتبه سوم دنیا ایستاد.

تیم ملی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در دیدار رده‌بندی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ دوبی مقابل بلاروس به میدان رفت و با نتیجه درخشان 6 بر صفر، عنوان سوم جهان را به خود اختصاص داد.
در این بازی امیرحسین اکبری، موحد محمدپور، محمد مرادی، رضا امیری، محمد معصومی نژاد، محمد علی مختاری برای ایران گلزنی کردند.

 
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سوم جهان شد/ برزیل قهرمان شد
در این دیدار تیم ملی ایران با ترکیب اولیه حمید بهزادپور، مسلم مسیگر (کاپیتان)، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده به میدان رفت و سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری هم نیمکت‌نشینان تیم ملی بودند.

 برزیل قهرمان شد

 در آخرین دیدار جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال ساحلی که به میزبانی امارات برگزار می شد، دو فینالیست این رقابت‌ها یعنی ایتالیا و برزیل به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این برزیل بود که فاتح جام قهرمانی شد.

پرافتخارترین تیم ادوار فوتبال ساحلی جهان که با کسب ۶ قهرمانی در ادوار برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی، در جایگاه نخست برترین تیم‌های جهان قرار دارد، در مرحله گذشته به سختی توانست از سد ملی‌پوشان کشور ما بگذرد اما امروز با برتری ۶ بر ۴ برابر ایتالیا موفق به تکرار عنوان قهرمانی شد و بدین ترتیب با قهرمانی برزیل، پرونده این رقابت‌ها بسته شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سوم جهان شد/ برزیل قهرمان شد

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار