تیم ملی فوتبال قطر پیشرفت آشکاری در فوتبال داشته است و با شایستگی توانست برای دومین دوره پیاپی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد. از دیدن پیشرفت در دوحه شگفت‌زده شدم. فوتبال در اینجا متفاوت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 19 February 2024

 به گزارش  تابناک، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید از راز اصلی قهرمانی تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت‌های آسیا سخن گفت.

تیم ملی فوتبال قطر از عنوان قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا دفاع کرد. قطر در دیدار نهایی توانست سه بر یک اردن را شکست دهد و برای دومین دوره قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

کلود ماکلله، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و رئال مادرید، در گفت‌وگویی که با روزنامه الوطن قطر داشت درباره راز اصلی قهرمانی قطری‌ها در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

ماکلله گفت: بسیار خوشحالم که بار دیگر در قطر حضور دارم. به نظرم آکادمی اسپایر بیشترین نقش را در قهرمانی در جام ملت‌های آسیا داشت. آکادمی اسپایر بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی را به فوتبال قطر معرفی کرده است. پنج بازیکن از این تیم قطر که در جام ملت‌های آسیا قهرمان شدند از این آکادمی‌اند و همین به‌خوبی نشان می‌دهد که اسپایر چه نقشی در قهرمانی قطر داشته است.

او ادامه داد: قطر پیشرفت آشکاری در فوتبال داشته است و با شایستگی توانست برای دومین دوره پیاپی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد. از دیدن پیشرفت در دوحه شگفت‌زده شدم. فوتبال در اینجا متفاوت دنبال می‌شود. آکادمی اسپایر یک الگوی مناسب در سطح جهان است.

منبع: ايسنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار