فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با کشف ۲۵ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال و توقیف ۲۸ دستگاه خودروی شوتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰ 05 February 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛  سردار جمال سلمانی بیان کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق در استان ایلام با هماهنگی‌های قضایی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق ازجمله انواع کالاهای ممنوعه، دارو، موادخوراکی، پارچه، پوشاک خارجی، دام قاچاق با محوریت پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

وی مطرح کرد : در اجرای این طرح با هماهنگی دستگاه قضایی تعداد ۲۸دستگاه خودرو موسوم به شوتی فعال در حمل و جابه جایی کالای قاچاق شناسایی، توقیف و ۲۸ نفر متهم نیز در این راستا دستگیر شد.

سردار سلمانی  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را۲۵میلیارد ۹۳۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی گفت : پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد می‌کند و این اجازه را نخواهد داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی جامعه را خدشه دار کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار