مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در حوزه بهداشت و درمان نیز ۲۹۴ فقره پرونده تخلف به حوزه اجزایی وارد شده که از این میزان ۲۹٠ پرونده به میزان هشت میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریال جریمه نقدی مختومه اعلام شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 31 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سید مهدی محمدی در نشست مجازی با خبرنگاران استان اظهار کرد: تعداد ۳۵۹۵ فقره پرونده از ابتدای سال جاری تا کنون با گزارشات دستگاه های نظارتی تشکیل شده که از این میزان ۳۵۶۰ فقره مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی افزود: میزان جریمه این میزان پرونده تخلف پنج هزار و ۹۹ میلیارد و ۸۵٠ میلیون و ۲۱۹ هزار ریال بوده است که متوسط میزان جریمه برای محکویت هر پرونده ۲ میلیارد و ۵٠۹ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۹ ریال است.

محمدی خاطر کرد : همچنین در مدت یاد شده در حوزه قاچاق کالا و ارز تعداد ۹۶۹ فقره پرونده تشکیل شده است که با احتساب تعداد پرونده های قبلی ۹۷٠ پرونده مورد بررسی قرار گرفته که این تعداد پرونده به پرداخت یک هزار و ۶۷ میلیارد و ۵۸۹ میلیون و ۲۲۳ هزار ریال محکوم شده اند.

وی به تعداد گشت های نظارتی اشاره کرد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۷۱ اکیپ گشت سیار با همکاری دستگاه های مرتبط شامل صمت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، علوم پزشکی و سایر مراجع نظارتی از سطح بازارهای استان ایلام تعداد ۴۱ هزار و ۱۹۳ فقره بازرسی انجام داده اند.

وی با تاکید بر اینکه، از این تعداد بازرسی برای تعداد ۵۲۲ پرونده متخلف پرونده تشکیل شده است، گفت: همچنین به تعداد ۳۱هزار و ۶۷۱ واحد صنفی که تخلف چشمگیر نداشته بودند تذکر جدی صادر شده است.

محمدی به گشت های ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان فروردین ماه سال آینده گشت های بازرسی ویژه این ایام انجام خواهد شد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار