معاون سازمان نظام پزشکی قم گفت: به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی با مشارکت کمیته امداد جلسه ای به میزبانی نظام پزشکی قم با حضور نماینده سازمان کل نظام پزشکی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲ 21 January 2024

به گزارش تابناک قم، دکتر محمدمهدی سکوتی معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی و نماینده سازمان نظام پزشکی قم در گروه های جهادی گفت: با همکاری و همدلی پزشکان، در تلاش هستیم تا با کمک به گروه های جهادی دندانپزشکی و پزشکی، به خصوص در ایام پایانی سال بار دیگر شاهد خدمات رسانی به همشهریان باشیم.

وی ابراز داشت: تیم های جهادی دندانپزشکی دوره های گسترده ای را تا به امروز انجام داده اند که تمامی خدمات رایگان بوده و امیدواریم با اجرای این طرح ها در راستای کمک به بهداشت دهان و دندان جامعه بکوشیم.

معاون سازمان نظام پزشکی قم به برگزاری جلسه اخیر با گروه های جهادی و مسئول جهادی وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: در جلسه اخیر که برنامه ریزی برای کمک به اعضای تحت پوشش کمیته امداد بود برنامه ریزی ها انجام و مقرر شد تا با کمک کمیته امداد هزینه های مواد اولیه تامین شود و پزشکان نیز به خدمات رسانی بپردازند.

وی گفت: اقدامات جهادی نقش بسزایی در امید آفرینی و کمک به اقشار ضعیف جامعه دارد و همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند باید با کارهای جهادی در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

دکتر سکوتی ابراز داشت: تا به امروز پزشکان و دندانپزشکان و سایر کادر درمان خدمات چشمگیر و ارزنده ای را به همشهریان قمی ارائه کرده اند که امیدواریم سطح کیفی و کمی آن بیشتر از قبل ارتقا یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار