فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : ۹۳ هزار و ۹۲۸ نفر دانشجو، دانش آموز و اقشار به اردوهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و زیارتی اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 17 January 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شاکرمی بیان داشت : امسال هفت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر اعزام شدند و تا شروع ماه رمضان اعزام دانشجویان و اقشار مختلف به محل یادمان های دفاع مقدس ادامه خواهد داشت و امسال به صورت ویژه از استان کردستان حدود سه هزار نفر به یادمان های استان ایلام اعزام داشتند.

وی افزود : یادمان میمک و حسینه این منطقه نیازمند توجه و تخصیص اعتبار است و قرارگاه آیت الله حیدری ایلامی در روستای گُلان از توابع شهرستان مهران راه اندازی شده است.

سردار شاکرمی ادامه داد : یک هزار و ۲۰۰ متر حسینه یادمان شرهانی آماده بهره برداری است که تا قبل از سال افتتاح خواهد شد و همچنین در قلاویزان حسینه و سرویس های بهداشتی فراهم شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

وی خاطرنشان کرد : سرویس های بهداشتی سه راهی جندالله در حد فاصل مهران - ایلام بهسازی شد و طراحی احداث یک حسینه برای این مکان در دستور کار است که تاکنون برای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده و تلاش ها برای تکمیل این حسینه تا اربعین سال آینده و با هدف رضایت مندی زائران در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب به آنها است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار