مدیرکل تعاون روستایی ایلام خواستار تخصیص ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل دور دوم سفر رییس جمهور به استان برای تجهیز سیلوهای ذخیره محصولات کشاورزی به ویژه دانه روغنی و فسادپذیر کلزا شد
کد خبر: ۱۱۴۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 17 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حمیدرضا شکری در حاشیه همایش ملی ظرفیت روستاها در اقتصاد ملی کشور با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور دیدار و اظهار کرد: ذخیره و نگهداری محصولات کشاورزی نیازمند سیلوهای مجهز به هوادهی و مکانیزه است که اداره کل تعاون روستایی جهت بروزرسانی این سیلوها اعتبارات لازم در اختیار ندارد.

وی افزود: جهت جلوگیری از فساد پذیری محصولات کشاورزی از جمله کلزا و سایر دانه های روغنی اعتباری به میزان ۳۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز این سیلوها از محل سفر ریاست جمهوری به استان ایلام تامین شود.

شکری ابراز امیدواری کرد: باتوجه به جایگاه بخش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی در استان نظیر گندم و کلزا، مساعدت های لازم برای تجهیز سیلوهای استان انجام گیرد.

وی ادامه داد: تعاون روستایی و تشکل های تحت پوشش این اداره کل از استعداد بیش از ۵۰ انبار و سیلوی ذخیره محصولات کشاورزی با ظرفیت افزون بر ۱۲۰ هزار تن ذخیره سازی محصولات برخودار است که پتانسیل مناسبی برای زیرساخت های بخش کشاورزی در استان به شمار می آید./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار