رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم اعلام کرد: مهلت ارسال آثار ۱۹بهمن ماه می باشد که با توجه به درخواست شرکت کنندگان این زمان تا ۲۲اسفند ماه تمدید شده است و زمان اختتامیه جشنواره اردیبهشت ۱۴۰۳ می باشد.
کد خبر: ۱۱۴۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 09 January 2024

به گزارش تابناک قم، فاضلی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم در راستای الگوسازی شخصیت‌های برجسته برای دانشجویان تمام توان خود را به کار گرفته و در همین ارتباط جشنواره فرهنگی و هنری مستوره با هدف معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) توسط این دانشگاه در حال برگزاریست.

وی با اشاره به این که اطلاعات جشنواره مستوره در پایگاه اطلاع رسانی https://masttooreh.ir/ برای مخاطبان قابل مشاهده است، ادامه داد: این جشنواره با موضوع عفاف و حجاب، معرفی شخصیت کریمه اهل بیت(ع‌) و گردشگری مذهبی قم در رشته‌هایی نظیر هویت بصری، عکاسی، ارتباط تصویری(پوستر/تایپوگرافی)، رسانه های هنری (ویدئو آرت، موشن گرافیک، انیمیشن)، خوشنویسی، نقاشی و نگارگری، پادکست، طراحی لباس و مد برای دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور و دانشگاه‌های استان قم با اهدا جوایز ارزنده به برگزیدگان برگزار میشود.

مهلت ارسال آثار ۱۹بهمن ماه می باشد که با توجه به درخواست شرکت کنندگان این زمان تا ۲۲اسفند ماه تمدید شده است و زمان اختتامیه جشنواره اردیبهشت ۱۴۰۳ می باشد.

برگزاری جشنواره مستوره با محوریت شخصیت عمه سادات

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار