مدیرعامل و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با اهدای بیش از پنج میلیارد ریال؛ در احداث یادمان دو شهید گمنام شهر سلفچگان مشارکت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک قم، ۲۱ مهرماه سال ۱۳۹۶ پیکر‌های مطهر دو شهید گمنام ۱۶ و ۱۷ ساله که مربوط به سال ۱۳۶۴ (عملیات ایذایی والفجر ۸ در منطقه ام الرصاص) بود در شهر سلفچگان تشییع و در بوستان فرهنگی شهدای گمنام به خاک سپرده شدند که از آن روز، احداث یادمان و ساماندهی فضای اطراف مزار این شهدای والا مقام از مطالبات اهالی شهر سلفچگان بود.

از سال ۱۴۰۱ با تغییر مدیریت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، با پیگیری‌های مهندس داودآبادی مدیر عامل این منطقه و همکاری و هم افزایی با امام جمعه، شهردار و بخشدار سلفچگان احداث یادمان با برآورد ۱۰ میلیارد ریالی آغاز شد.

مدیرعامل و کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان برای ادای دین به این شهدای والا مقام؛ تاکنون بیش از ۵ میلیارد ریال در احداث این یادمان مشارکت مالی داشته اند که بخش زیادی از عملیات عمرانی آن به اجرا رسیده است.

بی شک مزار این شهدای گمنام قطب فرهنگی و معنوی شهر سلفچگان است که تکمیل احداث یادمان و بهسازی محوطه اطراف آن می‌تواند بستری مناسب برای ارتباط مردم به ویژه نسل جوان با این شهدای گرانقدر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار