مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام، گفت: در حال حاضر ۵۰۰ مجمع خیرین سازمان‌ های مردم نهاد در استان وجود دارد که حدود ۵۰ درصد از این مراکز فعال هستند.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹ 21 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی در جمع تعدادی از رسانه های استان ، اظهار داشت: مجوز این مراکز از سوی دستگاه‌های متوالی از جمله کمیته امداد، بهزیستی، محیط زیست و غیره صادر شده است.

وی با اشاره به بالا بودن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان، گفت: در راستای حمایت بیشتر می‌طلبد از ظرفیت‌های مجمع خیرین سازمان‌های مردم نهاد هدفمند استفاده کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام، تصریح کرد: با راه‌اندازی انجمن بیماران ام.اس، مراکز نیکوکاری و غیره فعالیت‌های چشمگیری در استان انجام شده است.

رحیمی ادامه داد: این مجمع در ایلام به عنوان سیزدهمین استان کشور راه‌اندازی و اهداف مهمی را دنبال می‌کند.

وی افزود: هدف از راه‌اندازی مجمع خیرین به عنوان یک نهاد غیردولتی و داوطلبانه پیگیری مشکلات جامعه هدف و رفع آنها است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان ایلام با اشاره به انسجام مناسب بین سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، گفت: تلاش می‌شود سمن‌های فعال در استان ساماندهی شوند.

وی عنوان کرد:از دیگر اهداف مهم مجمع خیرین راه‌اندازی پویش نذر خدمت است که می‌تواند از ظرفیت پزشکان، اساتید دانشگاه و غیره در این طرح استفاده کرد.

رحیمی اضافه کرد: پزشکان و معلمان می‌توانند در این پویش به نیازمندان خدمات رایگان از جمله ویزیت، درمان و دوره رایگان آموزشی برای دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برگزار کنند. 

وی در پایان گفت: در هر برنامه که مردم حضور داشته‌اند، کارها به خوبی پیش رفته و این مهم در ایلام به خوبی نمایان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار