مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: خودروهای آتش‌نشانی نمی‌تواند در بعضی نقاط شهر با توجه به ترافیک بالا و وضعیت خیابان تردد کند که در این راستا هشت دستگاه موتورسیکلت مجهز به AFT خریداری شده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 19 December 2023

به گزارش تابناک قم، علی زندیه در گفت‌وگویی اظهار داشت: با هدف بهینه‌سازی حرکت خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر، مکان‌یاب روی خودروهای آتش‌نشانی نصب شده تا مسیر حرکت آن‌ها و زمان رسیدن به محل حریق، مشخص شود.

 وی خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه رصد ترافیکی شهر سال آینده انجام خواهد شد تا مسیریابی بهینه برای حرکت خودروهای آتش‌نشانی صورت بگیرد.

 وی با اشاره به خرید تجهیزات توسط این سازمان، ابراز کرد: یک مورد تشک نجات در سازمان وجود داشت و سال جاری نیز یک دستگاه دیگر خریداری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: خودروهای آتش‌نشانی نمی‌تواند در بعضی نقاط شهر با توجه به ترافیک بالا و وضعیت خیابان تردد کند که در این راستا هشت دستگاه موتورسیکلت مجهز به AFT خریداری شده است، همچنین هشت دستگاه گازسنج و هفت دستگاه دوربین حرارتی طی سال جاری توسط سازمان آتش‌نشانی خریداری شد.

 وی ادامه داد: خودروهای نجات به‌ویژه در حوادث و تصادفات و حادثه آسانسور بسیار مفید هستند که در این راستا مناقصه دو دستگاه خودرو انجام شده است و خودروی مخصوص اطفای حریق مواد شیمیایی نیز سال جاری خریداری می‌شود.

زندیه یادآور شد: وجود خودروی جرثقیل در حریق بسیار نیاز است که امیدواریم تا پایان سال خریداری و به ناوگان آتش‌نشانی اضافه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار