مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام عنوان کرد:
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: سالیانه ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ 06 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالدین رحیمی در نشست مدیران منطقه ۴ بیمه سلامت کشور که به میزبانی ایلام برگزار شد، اظهار داشت: ۳۴۶ هزار نفر از جمعت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

رحیمی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای در پنج دهک اول جامعه رایگان است، افزود: این پوشش۶۷ درصد جمعیت استان را شامل می شود.

وی برگزاری دوره ها را در حوزه آموزش و هوش مصنوعی را ضروری دانست و تاکید کرد: باید حداکثر استفاده را از برنامه مدرن روز برای تحقق اهداف بیمه سلامت در نظر گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه آموزش ها باید متناسب با ساز و کارهای بیمه ای باشد، بیان داشت: آموزش نیروهای انسانی و رفتار شناسی جامعه هدف، کار گشاه خواهد بود.

دکتر "نورالدین رحیمی" پیشگیری را حلقه مفقوده سازمان‌های بیمه ای دانست و خاطرنشان ساخت: تشخیص و شناسایی زود هنگام بیماریها با استفاده از کارشناسان مجرب می توان خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه گردد.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان نیز در این گردهمایی، با اشاره به اینکه در کشور بیشترین جمعت را بیمه سلامت تحت پوشش بیمه دارند، اظهار داشت: اقدامات خوبی در سنوات گذشته در حوزه بیمه سلامت انجام شده است.

دکتر اسد بیگی گفت: تبادل تجربیات بین کارگروه‌های تشکیل شده در چنین اجلاسیه و گردهمایی‌ها می تواند مسیر پیشرفت را هموار سازد.

مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان نیز با بیان اینکه دید مسئولان ارشد کشور به بیمه سلامت مثبت می باشد، گفت: امیدواریم که روند بهبود خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف ارتقا یابد.

دکتر "رضایی" اظهار داشت: در این کارگروها مطالب کارشناسی و منطبق بر قوانین و مقررات ارائه می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار