فرماندار شهرستان آبدانان گفت: دستگاه ام.آر.آی بیمارستان رسول اکرم(ص) این شهرستان تا پایان سال جاری به صورت کامل نصب و راه اندازی می شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 05 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  محمد رحمانی اظهار کرد: مراحل پیگیری و خرید دستگاه ام.آر.آی در سال ۱۴۰۰ انجام شده که خردادماه امسال این دستگاه به شهرستان آبدانان ارسال شد.

وی تصریح کرد: جانمایی این دستگاه باید با نظر شرکت سازنده و پیمانکار نصاب در بیمارستان رسول اکرم(ص) شهرستان آبدانان انجام شود.

فرماندار آبدانان ابراز کرد: در حال حاضر جانمایی این دستگاه در درمانگاه تخصصی بیمارستان رسول اکرم(ص) انجام شده و از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

رحمانی یادآور شد: از ۱۵ آبان ماه سال جاری مراحل واگذاری قرارداد نصب این دستگاه با پیمانکار در حال انجام است.

وی یادآور شد: مراحل نصب و راه اندازی این دستگاه در بیمارستان رسول اکرم(ص) تا پایان سال جاری انجام می شود و مردم عزیز آبدانان می توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

فرماندار آبدانان ابراز کرد: متخصص رادیولوژی برای تفسیر داده های این دستگاه در شهرستان نیز وجود دارد که هم اکنون در بیمارستان های مطرح کشور مشغول به فعالیت هستند و می توان از ظرفیت و توان این متخصصین و پزشکان نیز در این راستا استفاده کرد.

رحمانی یادآور شد: با نصب این دستگاه در کنار دستگاه سی. تی. اسکن، مشکل تصویر برداری در این شهرستان مرتفع و از تردد همشهریان عزیز به مرکز استان و یا استان های همجوار کاسته می شود.

وی بیان کرد: این دستگاه ۱/۵ تسلا و با برند فیلیپس هلند بوده که امید است با تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان، این دستگاه هر چه زودتر نصب و راه اندازی شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار