اخیراً برخی از کاربرانی که از نسخه ۳.۰.۰ شاد استفاده می‌کنند با یک هشدار امنیتی از سوی گوگل پلی روبه‌رو شده‌اند که شاد را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کرده؛ شبکه شاد در این خصوص توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 23 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) در بیانیه‌ای اعلام کرد: حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران، اولویت اصلی تیم توسعه‌دهنده شاد است. شاد همواره با حداکثر دقت و تعهد، به حفظ اطلاعات و داده‌های کاربران می‌پردازد و دائماً سعی در بهبود فرآیندهای امنیتی خود دارد

اخیراً، برخی از کاربرانی که از نسخه ۳.۰.۰ شاد استفاده می‌کنند با یک هشدار امنیتی از سوی گوگل پلی روبه‌رو شده‌اند که شاد را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کرده است

تیم توسعه‌دهنده شاد جهت رفع هرگونه نگرانی از سوی کاربران، این مساله را به‌طور جدی مورد بررسی قرار داده است.

متاسفانه دلیل ارسال این هشدار از سوی گوگل پلی تاکنون مشخص نشده و احتمالاً گزارشات نادرست و شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد، باعث ایجاد این هشدار شده‌ است.

لازم به ذکر است نسخه جدید و بهبود یافته اپلیکیشن شاد با شروع سال تحصیلی جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و کاربران با به‌روزرسانی برنامه، می‌توانند بدون دریافت هشدار امنیتی از سوی توزیع‌کنندگان، به سرویس‌های جدید و طراحی متفاوت شاد دسترسی داشته باشند.

توصیه ما به کاربران این است که جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد یعنی نسخه ۳.۵.۵ را از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به آدرس Shad.ir، کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار