آیت الله سبحانی با اشاره به خدمات اثرگذار بسیجیان، گفت: بسیج در همه مواقع حساس به کمک مردم شتافته است.
کد خبر: ۱۱۳۸۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 16 November 2023

به گزارش تابناک قم، آیت الله سبحانی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج در سالیان دفاع و مقاومت وظیفه تامین نیاز‌های جبهه‌ها را بر عهده داشت و امروز در سنگر‌های گوناگون خدمت در حال فعالیت است، گفت: بسیج در چند سال اخیر در حقیقت به قدرت بزرگ علمی، فرهنگی و تبلیغی تبدیل شده است.

این مرجع تقلید با توجه به حضور قوی بسیج در راه خدمت به مردم در حوادث مختلف، گفت: در زمان زلزله مهیب خوی بسیج جز اولین گروه‌هایی بود که در میدان خدمت حاضر شد و به کمک مردم شتافت و توانست مشکلات و آلام مردم زلزله زده را کم کند.

وی با تاکید بر اینکه بسیج جز خیرات و برکات انقلاب اسلامی است افزود: در چند سال اخیر بسیج خدمات بی شماری در دوران مختلف داشته است توانسته منشا اثر بی شماری در جامعه باشد.

رئیس بسیج مستضعفین هم در این دیدار با اشاره به برنامه‌های مختلف بسیج در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در کشور گفت: مانع زدایی از صنایع کوچک و متوسط از برنامه‌های بسیج است.

وی به فعالیت بسیج برای آزادی زندانیان اشاره کرد و افزود: امسال نیز تاکنون ۱۴ هزار نفر از زندانیان به کمک خیران از بند زندان آزاد شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار