کد خبر: ۱۱۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 18 October 2015
رئیس پلیس‌ راه استان قزوین گفت: یک خودروی ون در محور قزوین ـ رشت واژگون شد که در اثر آن یک کودک سه ساله کشته و هفت نفر جروح شدند.

بهرام زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به حادثه رانندگی شب گذشته در محور قزوین ـ رشت اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ون، هفت نفر آسیب‌ و جراحت پیدا کردند.

وی بیان کرد: با اظهار تأسف علاوه بر مجروحان یاد شده، در این حادثه رانندگی یک کودک سه ساله نیز جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس‌ راه استان قزوین با بیان اینکه تیم‌های امدادی این استان در زمان کوتاهی برای انتقال مصدومان به مراکز درمانی در محل حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: هفت نفری که در این حادثه آسیب دیدند، به وسیله دو دستگاه آمبولانس اورژانس و یک آمبولانس از جمعیت هلال‌احمر استان قزوین برای درمان به بیمارستان رازی منتقل شدند.

این مسئول یادآور شد: با توجه به شرایط جوی فصل پاییز و زمستان لازم است، عموم شهروندان نکات ایمنی را رعایت کرده و پیش از سفر و حضور در محورهای مواصلاتی از ایمن بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس پلیس‌ راه استان قزوین مطرح کرد: توجه شهروندان قزوینی به رعایت نکات ایمنی اهمیت بسیاری دارد، چراکه می‌تواند علاوه بر حفظ ایمنی و انجام سفری راحت و بدون دغدغه برای آن‌ها، موجب ارتقای خدمات ارایه شده از سوی دستگاه‌های امدادرسان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار