چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایلام در آیینی با حضور مسوولان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 25 October 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام  در این آیین اظهار داشت: این زمین چمن مصنوعی به مساحت ۹۴۶ مترمربع و با ابعاد ۴۳ در ۲۲ متر با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال در مجموعه ورزشی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایلام ساخته شده است.

دکتر هدایت حیدری‌زاده افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران دومین زمین چمن مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در طی هشت ماه اخیر به همت مدیریت پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه ساخته شده است و دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه می‌توانند از این زمین استفاده کنند.

وی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی شامل استخر، زمین چمن مصنوعی، سالن بدنسازی، سالن فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج است و امیدواریم با شروع ترم تحصیلی جدید اعضای دانشگاه علوم پزشکی ایلام بتوانند از این مجموعه بزرگ استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام خاطرنشان کرد: با افتتاح این چمن مصنوعی، روزانه بین ۳۲۰ تا ۳۶۰ نفر می‌توانند از کل سالن‌ها و فضاهای مجموعه ورزشی امام علی (ع) استفاده کنند و ماهانه بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این مجموعه درآمد کسب خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار