مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از بازسازی ۲۵۰ واحد آموزشی در این استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۶۰ فضای آموزشی در استان وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 27 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی درویشی اظهار کرد: ۱۱۰ هزار دانش آموز در یک هزار و ۲۶۰ فضای آموزشی بدون هیچ مشکلی سال تحصیلی جدید را آغاز کرده اند.

وی از بازسازی ۲۵۰ واحد آموزشی در سطح استان ایلام برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این بازسازی شامل رنگ آمیزی، تعمیرات داخلی، تعمیر سرویس بهداشتی، آسفالت محوطه و...بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه به ازای هر ۱۰ دانش آموز یک نیروی فرهنگی در استان ایلام وجود دارد، بیان کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر پرسنل در مراکز آموزشی دولتی استان ایلام مشغول به کار هستند.

درویشی عنوان کرد: در ایام اربعین ۱۳۰ واحد آموزشی استان ایلام در اختیار ستاد اربعین برای اسکان زائران و به خصوص فرهنگیان قرار گرفت و در همین راستا ۱۴ موکب دانش آموزی نیز در سطح استان فعال بوده است.

وی گفت: استان ایلام در بحث پوشش تحصیلی پایه اول و توزیع کتب درسی رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه ۵۳۹ نفر بازمانده از تحصیل در مناطق مختلف استان ایلام شناسایی شده است، افزود: زمینه جذب ۷۷ نفر از این دانش آموزان در مدارس استان ایلام در سال تحصیلی جدید فراهم شده است.

وی گفت: در استان ایلام ۱۰ کلاس درس وجود دارد که دارای یک معلم و یک دانش آموز هستند، یعنی در مناطق دورافتاده استان هم حتی با یک دانش آموز امکان تحصیل فراهم شده است./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار