سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام:
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: در ماه محرم و صفر و ایام پیش رو تا اربعین حسینی، بیش از ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد بنا به نیاز مواکب و نذورات مردمی توزیع شده است و یا در حال توزیع می باشد
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ 06 August 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صالحی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام بیان داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا نیمه اول مردادماه ۱۴۰۲ بیش از ۵۵۰۰ تن نهاده های دامی از قبیل کنجاله سویا و ذرت دامی به دامداران و مرغداران استان ایلام تحویل داده شده است.

وی افزود: از کل محصولات توزیع شده در سال جاری بیش از ۲۵۷۴ تن کنجاله سویا و ۳۰۰۰ تن ذرت مورد نیاز دامداران و مرغداران استان تهیه و در اختیار آنان قرار گرفته است.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ادامه داد: در ماه محرم و صفر و ایام پیش رو تا اربعین حسینی، بیش از ۶۰ تن گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد بنا به نیاز مواکب و نذورات مردمی توزیع شده است و یا در حال توزیع می باشد که از این مقدار ۳۵ تن گوشت قرمز منجمد و ۲۸ تن مرغ منجمد بوده است.

براساس قانون، تامین اقلام پروتئینی و کالاهای اساسی همچنین نهاده های دامی در راستای تعدیل و تثبیت بازار از مهم ترین وظایف سازمانی پشتیبانی امور دام است./ح

 

بیشتر بخوانید 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار