مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از پنج هزار و ۸۰۰ حامی به جمع حامیان ایتام و محسنین این استان اضافه شده است.
کد خبر: ۱۱۱۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 29 July 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری بیان کرد: تعداد ۴۰۰ حامی از این تعداد در دهه اول ماه محرم و در اجرای پویش اطعام و اکرام حسینی جذب شده اند.

وی افزود: بیش از ۲۳ هزار حامی داخل و خارج از استان با اضافه شدن این تعداد حامی هم اکنون حمایت سه هزار و ۶۰۰ نفر کودک یتیم و نیازمند این استان را عهده دار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: همچنین در بخشی دیگر از این پویش با مشارکت قشر نیکوکار استان از ابتدای محرم تاکنون بیش از ۶ هزار وعده غذا و سبد معیشتی بین خانواده های یتیم و نیازمند استان توزیع شده است.

طاهری با عنوان اینکه پویش اطعام و اکرام حسینی با شعار به عشق حسین (ع) تا پایان ماه صفر ادامه دارد؛ از مردم نیکوکار استان دعوت کرد در این فرصت باقیمانده با پیوستن به این پویش در حمایت از قشر نیازمند استان در زمینه های معیشت و حمایت از کودکان یتیم و نیازمند استان مشارکت کنند.

به گفته وی، شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۸۴*۱# و همچنین شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۴ و در صورت ارائه نذورات به صورت کالایی حضور در ادارات کمیته امداد در شهرستان ها و مراکز نیکوکاری در سطح استان مهم ترین روش های پیوستن به پویش اطعام و اکرام حسینی در حمایت از نیازمندان این استان است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار