فرماندار چرداول؛
فرماندار چرداول گفت: مسائل و مشکلات را صادقانه به مردم بگوئیم ، مردم فهیم و آگاه با درک مسائل و فشارهای همه جانبه اقتصادی، سیاسی همچنان همراه نظام، انقلاب و رهبری هستند که حضور باشکوه در آئین های دهه فجر و راهپیمایی روز قدس نمونه های آشکار و مبرهن این وفاداری و علاقه می باشد.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 19 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی محمدی در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید اظهار داشت: تحقق شعار سال اولویت مهم و اصلی دولت است و دولت مردمی کار و کرامت تمام تلاش و کوشش خود را بکار و از طرح ها و پیشنهادات کارشناسی شده توسط نخبگان و فعالین استقبال خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین همه مدیران خدمات دولت و نظام را به مردم از طریق پل ارتباطی یعنی رسانه ها و مطبوعات انعکاس و صداقت و راستگویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار چرداول تاکید کرد: دولت  رئیسی با دیپلماسی مناسب و ارتباط و تعامل با کشورهای همسایه در صدد کاهش تورم و رونق تولید می باشد و قطعا با ادامه این روند شاهد تحول خوبی در اقتصاد کشور خواهیم بود.

محمدی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: مسائل و مشکلات را صادقانه به مردم بگوئیم ، مردم فهیم و آگاه با درک مسائل و فشارهای همه جانبه اقتصادی، سیاسی همچنان همراه نظام، انقلاب و رهبری هستند که حضور باشکوه در آئین های دهه فجر و راهپیمایی روز قدس نمونه های آشکار و مبرهن این وفاداری و علاقه می باشد.

وی بر تکمیل طرح های اولویت دار و نیمه تمام شهرستان تاکید کرد و افزود: مدیران برای جذب منابع از اعتبارات متمرکز ملی در ادارات کل استان برای شهرستان تلاش کنند و از مدیرانی که در این راستا موفقیت هایی کسب کنند ، حمایت خواهیم کرد.

فرماندار چرداول ادامه داد: بالفعل کردن پتانسیل های این شهرستان همچون گردشگری، اربعین، آب و خاک، کشاورزی و صنعت باعث رونق تولید و اشتغال می شود و از طرح ها و برنامه های ارائه شده در این حوزه ها استقبال و حمایت خواهیم کرد.

تحقق برنامه های دولت با انگیزه و روحیه جهادی، تحقق مصوبات سفر ریاست محترم جمهور و استاندار، تکریم ارباب رجوع ، زیباسازی مجموعه های اداری از دیگر مواردی بود که فرماندار چرداول بر اجرای آن ها اصرار و تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار