مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم از تلاش و زحمات شبانه روزی و بی منت مدیران و فعالان رسانه‌ای استان قم در راستای اطلاع رسانی و تبیین مختلف استان به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (س) قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ 05 April 2023

به گزارش تابناک قم، علی فردوسی در گفت و گویی عنوان کرد: امسال رویکرد استان با سال‌های گذشته متفاوت بود؛ گفتمانی که میخواستیم اتفاق بیوفتد بر شاخص های هویت شهر قم، نوروز و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان مبتنی بود.

وی اظهار کرد: هویت قم بر اساس حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه امامزادگان در استان و روایات ائمه اطهار (علیهم‌السلام) و تعاریف مقام معظم رهبری شناخته می‌شود که باید این هویت در هر اتفاق و رویدادی که در استان رخ می‌دهد، پایه و مبنا باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: بنابراین تصمیم گرفته شد تا هر اتفاقی که در حوزه رسانه و تبلیغات می‌خواهد در استان قم رقم بخورد، این سه شاخصه را داشته باشد.

وی تصریح کرد: حرکت در رسانه و تبلیغات بایستی به سمت امیدآفرینی برای مردم برود و در نوروز با نگاه نو شدن، شادی و نشاط آفرینی فعالیت شود تا بتوان تغییراتی را در حال و هوای مردم ایجاد کرد؛ الحمدلله امسال در قم ما شاهد این اتفاق همزمان با ماه بهار قرآن کریم بودیم.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به اینکه تبلیغات محیطی استان امسال مبتنی بر عید نوروز و ماه مبارک رمضان بود، بیان کرد: در دومین جشنواره رسانه‌ای زائران کریمه نیز مولفه‌های معنویت و شادی و امیدآفرینی در نوروز، نیمه شعبان، ماه مبارک رمضان مطرح است.

وی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در رسانه و مطبوعات همزمان با نوروز ۱۴۰۲، گفت: الحمدلله امسال نیز رسانه های استان قم همانند سال‌های اخیر پای کار بودند و البته حضور پررنگ‌تری را نسبت به سال گذشته با رویکرد شادی‌ و نشاط آفرینی بین مردم داشتند.

فردوسی خاطر نشان کرد: مدیران و فعالان رسانه‌ای استان قم در اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌ها و رویدادهای مختلف استان برای همشهریان گرامی، مسافران نوروزی و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) تلاش بسیاری را در ایام نوروز ۱۴۰۲ کشیدند که قدردان زحمات و خدمات شبانه روزی و بی منت این همکاران‌مان هستیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم از ۲۴ اسفندماه با استقرار در محل فرمانداری قم تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری مشغول به فعالیت بود که تولید و انتشار بیش از ۱۵۰ خبر، گزارش، مصاحبه، تولیدات چندرسانه‌ای و... از جمله اقدامات مهم کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات در این مدت بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار