فرشید لک، بازیکن سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران بوده که این روزها در کما به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ 24 February 2023

 

جزئیات به کما رفتن بازیکن سابق لیگ برتر

به گزارش تابناک، فرشید گودرزی از همراهان فرشید لک در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت بازیکن سابق لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فرشید لک از جمعه هفته گذشته تاکنون در کما به سر می‌برد و بر اساس اعلام پزشک، سطح هوشیاری شماره ۳ دارد.

وی افزود: با رایزنی عادل فردوسی پور، فرشید قرار است به بیمارستان تخصصی دنا شیراز اعزام شود.

گودرزی در خصوص چگونگی این اتفاق عنوان کرد: ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۲۶ بهمن، به اتفاق فرشید و یکی از همراهان، از یک مغازه در اهواز ساندویچ خوردیم و بعد هم سه قهوه گرفتیم که شبیه گریس شده بود. به صاحب کافه هم گفتم چرا قهوه به این شکل است که در جواب گفت برای رانندگی طولانی مدت و بیدار ماندن مناسب است. 

وی افزود: به فرشید گفتم از این قهوه نخور و خودم هم قهوه را دور ریختم اما ظاهراً بعد از ساندویچ، قهوه را خورده بود.

وی گفت: بعد از خوردن ساندویچ و قهوه برای خرید راهی بندر گناوه شدیم. با اقامت در هتل، ساعت ۳ بامداد بود که فرشید از خواب بیدار شد و گفت سر درد دارم و به همین خاطر به درمانگاه رفتیم و بعد از تزریق سرم مرخص شد و به هتل برگشتیم.

گودرزی تصریح کرد: ساعت ۸ صبح بود که دوباره فرشید گفت سردرد دارم و به همین جهت به بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه رفتیم. پزشک پس از تزریق سرم، اجازه مرخصی داد اما در حین خارج شدن از بیمارستان به یکباره فرشید دچار تشنج شد و وارد بخش احیا شد.

دوست لک می‌گوید: با توجه به کمبود امکانات در بیمارستان، روز پنجشنبه گذشته فرشید را به بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر اعزام کردیم و در حال حاضر هم در بخش آی سی یو بستری است.

گودرزی خاطرنشان کرد: از همه به ویژه اهالی فوتبال می‌خواهیم برای بازگشت سلامتی این جوان دعا کنند تا لک بتواند با به دست آوردن سلامتی خود از کما دربیاید و به شرایط عادی بازگردد.

 فرشید لک، بازیکن سابق تیم‌های نفت مسجد سلیمان، سایپا و نیروی زمینی تهران بوده که این روزها در کما به سر می‌برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار