اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم استان به شرکت در راهپیمایی، بیانیه‌ای صادر کرد‌ند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰ 11 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اصحاب رسانه، اعضای کانون‌های بسیج رسانه، خانه مطبوعات و هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد همگام و همراه با مردم شهید پرور ایران اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی یوم الله ٢٢بهمن، عشق و ارادت خود را یکبار دیگر به این نظام الهی و ارزش‌های آن به نمایش می‌گذارند و بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهد زد.

در بیانیه‌ای که به همین مناسبت منتشر شده است، آمده است: با شادباش و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یوم الله ٢٢بهمن، یاد آور رشادت‌ها و پایمردی‌های ملت بزرگی است که با دست‌های خالی، اما با ایمانی راسخ و مستحکم با وحدت و همدلی و با پشتیبانی از رهبری آگاه و نستوه، پای در راهی پر فراز و نشیب گذاشته و تا آخرین نفس‌های خویش از آرمان‌های خود دفاع کردند.

امروز بر همه ما و ملت‌های بیدار و آگاه واجب است که با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری هوشمند و آگاه به زمانه به نیات پلید دشمن پی برده و با وحدت و یکپارچگی آتش افروزی‌های دولت‌های استکباری و تکفیری را که باعث برهم زدن نظم و امنیت و اغتشاشات اخیر در کشور شده بود، خاموش کرده و با توان و همت همه جانبه از تمامی مردم آزاده جهان، به ویژه مردم مظلوم فلسطین، موج حرکت اسلامی را که رو به پیش می‌باشد، توفنده‌تر از گذشته حمایت کنیم. ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی با پشتیبانی از ولایت فقیه، افق روشن خویش را در مقابل جهانیان قرار داده و با حفظ وحدت و یکدلی، اهداف و آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) را تعقیب خواهد نمود.

کار دیروز ما انقلاب و سرنگونی رژیم ستم شاهی بود و هدف امروز ما حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و نظام و انقلاب در پرتو رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) است.
اصحاب رسانه، اعضای کانون‌های بسیج رسانه، خانه مطبوعات و هییت اندیشه ورز بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد همچون همه سال‌های پر شکوه دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از رهبری و با حفظ وحدت و یگانگی با شرکت در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن و هم چنین پوشش خبری و تصویری کامل این حماسه بزرگ با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای بزرگ تاریخ عزیزمان تجدید پیمان نموده و از دست آورد‌های نظام اسلامی پاسداری خواهند کرد.

وعده ما: روز شنبه، یوم الله ٢٢بهمن، میادین، خیابان‌ها و محل‌های برگزاری راهپیمایی وحدت آفرین ٢٢ بهمن در شهر‌ها و بخش‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار