فرماندارماسال در قرارگاه مدیریت جهادی گاز شهرستان بیان کرد
کد خبر: ۱۰۸۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ 11 January 2023

فرماندار با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف در مدیریت مصرف انرژِی تاثیر گذار است گفت: مصوبات قرارگاه جهادی گاز لازم الاجراست

به گزارش خبرانلاین گیل چالانی فرماندار ماسال در قرارگاه جهادی گاز شهرستان که امروز در چهارشنبه 21دی ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بیان کردرعایت الگوی مدیریت مصرف گاز از طرف ادارات و ارگانهای دولتی بسیار حاءز اهمیت است .

مهندس گیل چالانی خطاب به ادارات شهرستان در راستای رعایت مصرف حامل های انرژی گفت:سیستم های گرمایشی ادارات در اسرع وقت مورد بازرسی و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

فرماندار با اشاره به اینکه مردم نیز در مدیریت مصرف انرژی نقش مهمی دارند افزود: مسئولان باید در راستای حل مشکلات ناشی از سرمای زمستان اقدام نمایند

مهندس گیل چالانی از لغو مرخصی و ماموریت همه مدیران تا پایان شرایط جوی خبر داد وبیان کرد : تمامی ادارات در مدیریت مصرف گاز پیش قدم باشند واگر اداره ای در این راستا اقدام ننماید و جز پرمصرف ها باشند، بی درنگ گاز آن اداره قطع خواهد شد.

فرماندار ورئیس قرارگاه جهادی مدیریت مصرف گاز شهرستان از مردم خواست تا با مدیریت مصرف، پایداری جریان گاز برای سایر مصرف کنندگان را تضمین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار