تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با بیان اینکه باید دغدغه‌های دانش‌آموزان دسته‌بندی، اولویت سنجی و اعلام شود، گفت: نقش امروز دانش‌آموزان و نوجوانان با نقشی که در گذشته داشتند متفاوت است و این جریانات اخیر نشان داد که دشمن روی این قشر از جامعه ما حساب ویژه باز کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 02 January 2023

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار دانش آموزان دختر تشکل‌های دانش‌آموزی قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: باید به نظرات و خواسته‌های دانش‌آموزان دغدغه‌مند توجه شود و از ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای حل مسائل کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه باید دغدغه‌های دانش‌آموزان دسته‌بندی، اولویت‌سنجی و اعلام شود، گفت: نقش امروز دانش‌آموزان و نوجوانان با نقشی که در گذشته داشتند متفاوت است و این جریانات اخیر نشان داد که دشمن روی این قشر از جامعه ما حساب ویژه باز کرده است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه عده‌ای در آشوب‌های اخیر نوجوانان و جوانان ما را گروگان گرفتند، افزود: وظیفه ما در قبال گروگان‌گیری دشمن این است که این گروگان‌ها را با روش‌ها و ابزارهایی که در اختیار داریم آزاد کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات برخی از نوجوانان و جوانان در آشوب‌های اخیر ریشه‌ای و از روی عناد و اعتقاد نبود و به همین خاطر به سرعت ابراز پشیمانی می‌کردند، گفت: باید از روی منطق و با شناخت با این قشر فریب خورده برخورد کنیم و از ابزارهای عقیدتی و معنوی خود برای هدایت و راهنمایی نوجوانان و جوانان فریب خورده استفاده کنیم.

سعیدی با بیان اینکه در کشور ما افراد مؤمن و انقلابی در اکثریت هستند و این کثرت را در موارد مختلف دیده‌ایم، گفت: دشمن با انتشار یک دروغ عده‌ای را گروگان گرفت و ما باید با کار فرهنگی این عده را جذب و از اسارت دشمن آزاد کنیم و این شدنی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار