مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای استان با پوشش بیش از ده محور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 11 December 2022

امین درخشان در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طی اسفند ماه ۱۴٠۱ با احصای آثار، جشنواره رسانه‌ای در سطح استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره «خبر خوب» ظرفیتی برای امید بخشی، شناسایی آثار و افراد توانمند و رشد تولید محتوای رسانه‌ای است، اظهار کرد: با محوریت خبر، عکس خبری. مصاحبه و میزگرد، گزارش خبری، سرمقاله، تحلیل و تفسیر، مقاله نقد محور، صفحه آرایی و طنز در بخش آزاد و پوشش بخش ویژه شامل انتظار، تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، ادبیات پایداری، جهاد تبیین، امنیت، ترویج مهدویت و حجاب و عفاف این جشنواره اجرایی خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا پنجم بهمن ماه دانست و بیان کرد: آثار ارسالی از رسانه‌های دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ثبت شده در سامانه جامع رسانه‌ها پذیرفته می‌شود.
وی افزود: تعداد آثار قابل پذیرش هر بخش برای هر فرد دو اثر بوده و تنها در بخش عکس پنج اثر پذیرش می‌شود.
درخشان از فعالیت دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: شرکت کنندگان آثار خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار