سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از نوسازی 400 دستگاه خودرو تاکسی تا پایان سال 1401 خبر داد و گفت: در روزهای اخیر 43 خودروی سمند نوسازی شده و در مرحله بعد حدود 400 دستگاه نوسازی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 31 October 2022

به گزارش تابناک قم، علی نیک در بازدید اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از پروژه‌های حوزه حمل‌ونقل در سطح شهر، نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سال ۱۴۰۱ را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم نوسازی ناوگان تاکسیرانی را دوباره آغاز کنیم.

وی از اختصاص تسهیلات بانکی ۱۰۰ میلیون تومان با ۲ درصد سود خبر داد و گفت: با اختصاص این وام بیش از ۴۳  دستگاه تاکسی نوسازی شده و برای ادامه نوسازی منتظر اعلام نوع تاکسی از طرف اتحادیه تاکسیرانی هستیم.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: به‌زودی سمند سورن جایگزین سمند و ۴۰۵ می‌شود و با ورود خودرو جدید به بازار، روند نوسازی ناوگان سرعت بسیار زیادی پیدا می‌کند.

وی بازسازی و نوسازی تاکسی‌های سمند را نیز یکی از برنامه‌های سازمان دانست و بیان کرد: در این مرحله ۴۳ خودروی سمند نوسازی شده و در مرحله بعد حدود ۴۰۰ دستگاه نوسازی می‌شود.

نیک تأکید کرد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم با در اختیار قراردادن تسهیلات عمر ناوگان تاکسیرانی را بعد از چندین سال توقف نوسازی، به زیر ۱۰ سال کاهش دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار