کد خبر: ۱۰۵۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 07 July 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت دکتر منصور پرویزی عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج، سرپرست این دانشگاه در پیامی درگذشت این استاد را تسلیت گفت.
به گزارش ایسنا در متن پیام بهادر کرمی آمده است؛
 انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار، اطلاع یافتیم که چهره درخشان و علمی دانشگاه استاد عالیقدر جناب آقای دکتر منصور پرویزی پس از عمری تلاش و مجاهدت مستمر در مسیر دانش اندوزی و علم آموزی و با ره توشه‌ای مثال زدنی از حسنات و خیرات، به دیدار معبود شتافته است.

آن دوست و استاد گرانمایه از رهگذر وفاداری به سیره بزرگان تاریخ علم و پایبندی متعهدانه و مجدانه به ارزشهای ملی و فرهنگی ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد، به اسوه و نمونه‌ای والا و گرانقدر برای دانشگاهیان خطه چهارفصلمان تبدیل شد و نقش‌های ماندگار از خود بر صفحه روزگار به یادگار نهاد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی، علمی و فرهنگی استان به ویژه خاندان بزرگ پرویزی، یاد و خاطره آن استاد فرزانه و آموزگار فرهیخته را گرامی می‌دارم و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با نیکان و ابرار مسئلت می‌نمایم.
گفتنی است که "دکتر منصور پرویزی"، متولد یکم اردیبهشت ۱۳۳۴ در "کره شهبازی" شهرستان چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، دارای سه فرزند دختر و دارای مدرک دکترا از دانشگاه منچستر انگلستان و البته دارنده سه کارشناس ارشد سدسازی از دانشگاه تهران، دانشگاه پل و راه فرانسه و ژئو تکنیک انگلستان و عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج پس از حدود یک هفته بستری به علت عارضه مغزی در بیمارستان شهید جلیل یاسوج ساعت حدود ۲ بامداد امروز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ درگذشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار