عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جزییات ریز در برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین مشخص نیست و این نقص به شمار می‌آمد که باید برطرف شود.
کد خبر: ۵۴۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 06 January 2018

به گزارش تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برنامه‌ دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین اظهار داشت: این برنامه را باید از زاویه‌های مختلف نگاه کرد تا بتوانیم به نتایج خوبی در توسعه و پیشرفت شهری دست یابیم.

وی افزود: برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین که به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه شده بخشی از برنامه است و کامل نیست.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه برنامه دوم شهرداری همان برنامه‌ای است که در دوره چهارم شورای اسلامی شهر قزوین به تصویب رسیده است، بیان کرد: بهتر بود در بخشی از این برنامه تغییراتی صورت می‌گرفت به عنوان نمونه راهبردها به صورت ریز بیان می‌شد.

حق‌شناس یادآور شد: بحث و چکش‌کاری مسائل ریز برنامه باید در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قزوین انجام شود تا تصمیم درستی در تدوین برنامه اتخاذ شود.

این عضو شورا با بیان اینکه موضوعات ریز شهری در برنامه وجود ندارد، تصریح کرد: باید در برنامه مشخص باشد که اکنون در چه وضعیت هستیم و با بهره‌گیری از کدام راهکارها به کجا می‌خواهیم حرکت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اکنون جزییات ریز در برنامه یاد شده مشخص نیست و این نقص به شمار می‌آمد که باید برطرف شود.

حق‌شناس با اشاره به اینکه باید سال پایه و مقصد در برنامه دوم پنج‌ ساله شهرداری قزوین مشخص باشد، اضافه کرد: در جدول مندرج در این برنامه جاهای خالی بیشتر از پر است و از این جدول نمی‌توان کنترل و پایش برنامه را انجام داد.

وی مطرح کرد: باید تدوین شاخص‌های اهداف عملیاتی و فرمول‌های رسیدن به شاخص‌ها و نقاط مبدأ و مقصد آن شفاف باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از زحمات مسؤولان مربوطه شهرداری قزوین در تدوین برنامه یاد شده قدردانی کرد و گفت: ارائه این برنامه در تدوین شاخص‌های عملیاتی برای نخستین بار در شهرداری قزوین اتفاق افتاده است و این جای تشکر دارد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: کلیات برنامه تصویب شده اما جزییات مشخص نیست که باید به طور دقیقی روشن شود تا بتوان تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

این مسؤول ادامه داد: مدیران سازمان‌های شهرداری قزوین پیشنهادات خود را ارائه دهند تا با تدبیرات لازم این برنامه در کمیسیون‌های مربوطه شورا مورد بررسی قرار گیرد و طی چند جلسه به نتیجه برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار