یک فعال سیاسی گفت: مهمترین ویژگی شخصیت آیت‌الله رئیسی ساده‌زیستی و خستگی‌ناپذیری او است، همراهی کردن با مردم در ایام سختی‌ها و تلاش‌های ایشان در زمان ریاست بر قوه قضائیه برای احقاق حقوق مردم تا همیشه در اذهان عمومی به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 23 May 2024

به گزارش تابناک قزوین، مریم بیدخام ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل‌هاشم، دکتر امیرعبداللهیان و دیگر سرنشینان حادثه سقوط بالگرد، اظهار کرد: ملت فهیم ایران اسلامی، همواره قدردان زحمات کسانی هستند که صادقانه به مردم و برای نظام خدمت می‌کنند.

وی بیان کرد: از لحظاتی که خبر حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد، موجی از اضطراب و دلواپسی در میان مردم ایجاد شد و همه جریانات کشور فارغ از هر نگاه سیاسی اخبار را با نگرانی پیگیری می‌کردند و متأسفانه پس از اعلام خبر قطعی شهادت آیت‌الله رئیسی و سایر سرنشینان بالگرد، مردم با بهت و ناباوری خود را در این غم بزرگ شریک دانسته و با حضور چشمگیر خود در مراسم تشییع این بزرگواران نشان دادند که پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی بودند که افتخار داشتند خادم‌الرضا باشند و شهادت ایشان در شب میلاد امام رضا (ع) عشق و ارادت واقعی ایشان به امام رضا (ع) را نشان می‌دهد.

وی مهمترین ویژگی شخصیتی آیت‌الله رئیسی را ساده‌زیستی و خستگی‌ناپذیری او برشمرد و افزود: همراهی کردن با مردم در ایام سختی‌ها و تلاش‌های ایشان در زمان ریاست بر قوه قضائیه برای احقاق حقوق مردم تا همیشه در اذهان عمومی به یادگار خواهد ماند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در دولت دوازدهم خاطرنشان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های ممتاز شهید آیت‌الله رئیسی، تواضع، شوق خدمتگزاری و بازدید‌های مستمر از مناطق محروم، به ویژه در مواقع بروز بحران و حضور مستمر او در کف میدان بود که وی را از سایرین متمایز ساخته بود.

وی تصریح کرد: از آنجا که مردم ساکن در مناطق محروم و آسیب دیده همواره مشکلاتی دارند و انتظار دارند مقام مسئول و پاسخگو در میانشان حضور پیدا کند و حرف‌هایشان را بشنود، حضور مستمر در زمان کوتاه سه‌ساله ریاست جمهوری در این مناطق و نشستن پای درددل مردم، از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی بود و همین خصلت نیکو سبب شده که او را «سید محرومان» بدانند.

این بانوی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: مردم در روز تشییع شهدای خدمت نیز نشان دادند که دغدغه‌مند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی برکت شهادت آیت‌الله رئیسی را در وحدت دانست و افزود: در واقع پشت سر گذاشتن بحران‌های این چنینی به دلیل وحدتی بود که همه جریان‌ها به اصلی‌ترین مبانی انقلاب، یعنی مردم داشتند و می‌توان گفت که برکت شهادت شهید جمهور در وحدت و انسجام ملی است.

بیدخام در پایان اظهار کرد: در شرایط کنونی، لازم و ضروری است که مسئولین در کنار مردم صبور ایران اسلامی، با حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از اختلافات دشمن شاد کن؛ خود را برای انتخابات زودهنگام آماده کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار