استاندار قزوین خبر داد
استاندار قزوین گفت: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، 175 هکتار فضای سبز ایجاد شده و برای افزایش 9 هکتار فضای سبز هم برنامه‌ریزی صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۹۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 09 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین امروز پس از بازدید از نیروگاه شهید رجایی به شهرک صنعتی کاسپین رفت و در مراسم درختکاری شرکت شرکت‌های صنعتی استان قزوین شرکت کرد.

استاندار قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، 175 هکتار فضای سبز ایجاد شده و برای افزایش 9 هکتار فضای سبز هم برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

همتی افزود: مردم هم باید در زمینه درختکاری از مسؤولان حمایت کنند تا بتوان شهرهای سرسبز را به وجود آورد.

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز مردم استان قزوین 200 متر مربع است، گفت: این میزان سرانه فضای سبز نسبت به میانگین سرانه فضای سبز کشور قابل قبول است اما باید فعالیت در زمینه درختکاری افزایش یابد.

استاندار قزوین مطرح کرد: نسل جدید باید بپذیرد که کاشت درخت آینده استان را رقم می‌زند و مردم باید همانطور که از منزل خود صیانت می‌کنند، در حفظ محیط زیست و طبیعت هم کوشا باشند تا آینده روشنی در انتظار نسل آینده باشد.

گفتنی است در این حرکت نمادین یک اصله نهال به وسیله استاندار در شهرک صنعتی کاسپین غرس شد و معاون امور اقتصادی استاندار، فرماندار آبیک، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مراسم درختکاری این شهرک حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار